lördag, mars 06, 2010

De nominerade är:













10 kommentarer:

Erik Ahrnbom sa...

1. Kyrktornet. 2. Svartvita parkeringshuset (utan nåd) 3. Höghuset.

Ännelaij sa...

Jag röstar på 4:e nedifrån alternativt 2:a uppifrån.

Fina bilder oavsett.
Blommorna var fina men kanske lite för tjejig bild.

Smuckers sa...

Svartvita parkeringshuset är en stark kandidat. Passar in bra.

Många foton, som kyrktornet, har jag knappt lagt märke till men av någon anledning kändes dom rätt.

Du har rätt Ännelaij. Blommorna är inte tillräckligt mörka och dova.

Ännelaij sa...

Precis.
Blombilden var lite för munter.
Man vill liksom inte mötas av glädje då man går in på din blogg.

Näe..minsann.

Nåja, ditt val jag kommer bara med lite proffsiga råd.
Tycker han Erik också är rätt ute.
Det ska bli spännande att se vad du väljer.

Anonym sa...

Svartvita parkeringshuset...kall, hård och dyster...

/Knarren

Erik Ahrnbom sa...

Blev plötsligt lite förtjust i den kora snutten vinterväg som försvinner i ett stupande mörker.

Anonym sa...

Eftersom jag både gillar ghosts och Marcus Birro så vill jag egentligen lägga min röst på den översta bilden. Men den sjätte bilden oppifrån är såklart det enda rätta i slutändan.

Söderberg sa...

bestäm dig nu då

Söderberg sa...

jag gillar skidspåren! (?)

och höghuset i svartvitt

Smuckers sa...

Jag måste ju leva med den här bilden i ett helt år...eller kanske till och med flera år. Ni är ju inte till just mycket hjälp. Alla röstar olika....och ibland ändrar ni er.