fredag, december 17, 2010

Två ord for ya’ll – Patrick Bateman

Är det någon som kommer ihåg min jakt efter en Snowracer förra året. Klart ni gör, hur kan ni glömma hur jag besökte varenda affär, varuhus, butik och boutique i nordvästra Stor-Stockholm på jakt efter en Snowracer. Samma snowracer som jag dissade när dom var travade upp till taket på Coop Forum i september eftersom det verkade dumt att köpa något man kanske aldrig får användning av. Men som ni kommer ihåg räddades situationen av svärföräldrarna som plockade fram den gamla släktklenoden.

Av samma anledning skrattade jag gott när jag passerade årets upptravning av Snowracers på Coop i september. Något sådant behövde vi ju inte oroa oss för längre……..tills såklart Snowracern försvunnit från ett låst förråd! Jävla Grinch!

Som tur är lyckades min sambo genom snabbt agerande säkerställa den sista beställbara Snowracern i Sverige, så vintern är återigen räddad. Men om du har en snowracer, oavsett modell, eller en pulka eller till och med en hundsläde. Sov med den under huvudkudden!

Inga kommentarer: