onsdag, juli 15, 2009

Någon som känner en elektriker som inte är på semester?



8 kommentarer:

Söderberg sa...

tyvärr

jag känner några, men de är på semester...

Ännelaij sa...

oj!
Det där ser inte bra ut alls.
Hoppas ni får hjälp snart.

/A

Smuckers sa...

Som tur är kunde vår "kvarterskarl" komma förbi och fixa det, trots att hn egentligen inte är elekriker vilket han sa först när jobbet var klart. Annars säger jag bara "bello.se". Jag fick svar ifrån tre elektriker som kunde komma hit med kort varsel.

Friskt kopplat, hälften brunnet!!

Söderberg sa...

grattis

jag hittade faktiskt rörmokare via viivilla.se
de kunde också med kort varsel

Söderberg sa...

grattis

jag hittade faktiskt rörmokare via viivilla.se
de kunde också med kort varsel

Erik Ahrnbom sa...

Det är bra. Man ska göra först och prata sen.

Smuckers sa...

O, som vi har gjort först och pratat senare. För att inte tala om förutsatt att dom andra vet vad dom håller på med och säkert läst instruktionerna.

Björn Hansson sa...

Eller som Arne Anka säger: Att tänka innan man pratar är som att torka sig innan man skiter.