måndag, oktober 15, 2007

Att göra vecka 42:

Det är med fasa jag noterar att det nu finns saker på listan som blivit över ett år gamla. Det är inte bra. Redan för ett år sedan var behovet efter nya kläder så stort att jag var tvungen att skriva det på listan, sedan har jag inte tagit mig på en shoppingrunda på ett helt år!!!! Det man gjorde varje lördag på den gamla goda tiden.

Det är dock viktigt att sätta upp orealistiska mål, annars kan man lyckas och därmed gå miste om en chans till besvikelse. Men man kanske ska försöka se på det positivt. Tänk på allt jag hunnit göra under året! Listan är så lång att den inte ryms på bloggen så klicka här.
  • Köpa snygga kläder. (kvar från vecka 42 / 2006)
  • Uppdatera CV och skicka in den på professionell granskning. (kvar ifrån vecka 41 / 2006)
  • Börja träna minst två gånger i veckan. (kvar ifrån vecka 52)
  • Köp en sänggavel. (kvar ifrån vecka 25)
  • Uppdatera CV:n på alla sajter som påminner. (kvar ifrån vecka 30)
  • Laga / köp ny bilstereo (kvar ifrån vecka 32)
  • Barnsäkra elkontakterna (kvar ifrån vecka 32)
  • Kolla vad det skulle kosta att byta fönster på bilen (kvar ifrån vecka 32)
  • Klipp håret (kvar ifrån vecka 36)
  • Tjata på Sambon att bestämma sig för nya hatthyllan (kvar ifrån vecka 36)
  • Skaffa en ny parkeringsplats. (kvar ifrån vecka 36)
  • Skrubba kakelfogarna i badrummet med Klorin några hundra gånger. (kvar ifrån vecka 39)
  • Tvätta bilen. (kvar ifrån vecka 40)
  • Köp skor. (kvar ifrån vecka 40)
  • Prata med Förvaltaren om hissen.
  • Byt till vinterdäck.
  • Laga bakljuset på cykeln.
  • Köp en ny telefon.
  • Städa undan allt skräp ifrån skåp, garderober, källare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

wow, jag är imponerad!

undrar om man skulle ta å skapa sig en egen att-göra-lista...

Smuckers sa...

äntligen någon som har lite sympati.