tisdag, februari 06, 2007

En rolig sak hände på väg hem ifrån jobbet

Jag gick förbi vår lokala nyckel- och skoservice för att köpa ett hänglås till förrådsdörren. Efter att ha valt ett passande lås i samråd med det rutinerade biträdet så märkte jag något konstigt. Han visade en stor ovilja att låta mig vara vänd mot kassan, så han tog mitt kort ute på golvet istället för bakom disken som dom brukar göra. Lite konstigt tyckte jag väntade på att betalningen skulle gå igenom och lät mina ögon vandra. Dom hann inte vandra länge innan dom fastnade på en skärm som visade en naken tjej som gjorde sitt bästa för att röra sig utmanande. Cowabunga dom visar mjukporr för sina kunder!!

Det här vågar man ju inte stirra på allt för länge. När jag vågade titta igen och såg att det var en spegel som visade biträdets TV som han hade bakom disken för hela affären. Det hade han nog inte räknat med!! Till hans försvar ska sägas att det var en massa telefonnummer och flaggor i bilden så det kanske var någonsorts utländsk TV-shop som hade hoppat igång, hursomhelst så ska jag handla där snart igen.

Inga kommentarer: