söndag, mars 18, 2007

Who would pull off a sick joke like that

Till min stora förnöjelse har Sambon städat i skohyllan och beslutat sig för att sälja oanvända skorna på Tradera. Till allas förvåning lade hon även ut mina Ecco-skor som för bara två veckor sedan vanställde mina fötter och fick följder som ingen kunde förutse.

Det hon glömde att skriva i beskrivningen är: Köptes på Barkarby outlet till billigt pris. Orsaken till priset är troligen att skorna är tillverkade av djävulen för att plåga den snåla ägaren. Använda tre gånger vilka alla har slutat med skavsår som ibland förstört hela veckor. Skorna har vägrat ge med sig och har en passform som troligen endast passar klövar. Dom är dock renare i verkligheten än på fotot.

2 kommentarer:

Mr Hyde sa...

Det var länge sedan jag skrattade så ljudligt. Tårarna rann. Jisses!

Kan informera dig om att de höjt priset på Lyonskorna på Maxi med 50 %. De märkte väl att efterfrågan på skorna var mördande så enda sättet att förhindra köbildning vid skobåset var att höja priset.

Numera gnisslas det friskt på Halmstads gator.

Smuckers sa...

Jag är en stilbildare helt enkelt. Nu ska alla ha Lyon-skor och låta gummisulan gnissla på golvet.

Ingen har förresten lagt ett bud på Ecco-sjorna så det blir nog nästa stopp "Myrorna" för dom.