tisdag, november 20, 2007

Nej, vad har jag gjort!!!!!

Ska göra en liten mini-comeback i arbetslivet i morgon kväll av alla kvällar. Hade jag vetat att det var avgörande matchen i EM-kvalet hade jag stannat hemma. Nåja, det får bli radion. Det blir mest spännande så och matcherna man avnjutit under konstiga omständigheter är ju de man kommer ihåg bäst. Som Sverige - Costa Rica samma dag som jag tog körkortet. Sverige-Frankrike i VM-kvalet när Thern passade Dahlin och tog oss till VM samtidigt som jag satt på ett hotell i Halmstad och skulle börja högskolan dagen efter. Tyskland-Sverige i VM på en liten suddig TV i Gålö.

Är det förresten så smart att lägga en match i Sverige den 21:a november? Det kan ju lika gärna vara -15 och decimeter med snö.

Det är bara att hoppas att spelsinnet är mer skärpt än intellektet inför matchen:

- "Det är isåfall bara fem spelare som gjort det. Då är man unik"

Lars Lagerbäck om de spelare som kan kvalificera sig för sitt femte raka mästerskap.

- "Vi måste fokusera all kraft på Estland"

Daniel Majstorovic satsar hårt inför matchen mot Lettland

Inga kommentarer: