söndag, november 25, 2007

Sam Rothstein

Tro det eller ej, men nu har jag 15 raka vinnande vad hos Expekt och står åter över 2000 kronors gränsen på kontot.
Jag hade det i somras också men sedan gick det sämre och jag var nästan och sladdade vid 1500 för några veckor sedan.
Då kände jag att skamgränsen var nådd och jag var tvungen att ta mig samman.
Ungefär som när Britney insåg att nu var det dags för rehab.
De senaste veckorna har jag pluggat ordentligt innan jag satsat och vändningen var ett faktum.
Skönt eftersom 2000 kronor på Expekt-kontot känns som det enda som skiljer mig ifrån sportpöbeln.
Tänk om jag hade satsat 500 istället för 50 på varje vad?
Då hade det varit 200000.
Men varje gång jag satsar mycket så går det å andra sidan åt helvete.
Det ska sägas att jag förutsätter att Juve håller 2-0 ledningen mot Palermo.

Inga kommentarer: