fredag, maj 04, 2007

We got our asses duly kicked

Jag visste att hans farsa var en countrylegend och den skäggiga gubben i Highwaymen som mest verkade ta plats. Jag har aldrig hört någon av hans sånger. Fem timmar innan konserten hade jag ingen aning om att han var i Stockholm, än mindre att jag skulle se honom spela ikväll. Men vaffan heter man Shooter så får man min entrépeng vilken dag som helst, trots att jag bara känner honom som "son till den sämsta i Highwaymen". Sammanfattningsvis kan man säga att det inte kan gå fel för band som kör Imperial Marsh som start. Bra hård sydstatsgrunge med en klick country. Jag är där nästa år igen.


Troligen det närmaste jag kommer komma Johnny Cash eller Willie Nelson.

Imperial Marsh och heta Shooter...oj, oj, oj...Ni skulle sett gitarrbandet...patroner givetvis.

Inga kommentarer: