fredag, december 14, 2007

A Real Florence Nightingale

För första gången någonsin under mitt styre har Frans varit sjuk. Men jag tror att det är tänderna som spökar, så min statistik kan inte belastas. Virus och bakterier får man bara ifrån folksamlingar och sådant undviker vi i det längsta. I många fall även folk. Iallafall jag.

Två dagar och två kvällar har jag klarat helt själv. Men det har en ful baksida. Österogennivåerna har skjutit upp till sådana nivåer att jag kollade på Dr. Phil och gillade det!!! Han är rolig doktorn och har alltid sådana smarta saker att säga.

Det kanske är dags för mig att börja jobba igen....

Nu längtar jag dock efter jullovet. Hade den kommit en dag efter söndag hade jag slängt mig in i vedboden och inte kommit ut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snart ser du även på Desperate Housewives och läkarserier såsom Greys anatomy (Eller va 17 den serien heter). Du får nog börja ladda med näsdukar nu!

Det är inte lätt när östrogenet stiger i kroppen.

Varför inte gå med i FI?

*tihi*

/A

Smuckers sa...

Gud nåde om jag skulle börja följa melodifestivalen eller Idol och snyfta åt poesin i dansbandslåtar och tycka att dom alla handlar om mig. Då är det kört.

Jag hade gärna tagit en öl med Dr Phil (eller en kopp grönt te). Det är bara en tidsfråga innan han blir USA:s president.