torsdag, augusti 27, 2009

Står och väntar först i kön på att potatisen ska bli klar



6 kommentarer:

Ännelaij sa...

Mmmmm...
Jag är avis.
Vill också ha.
Kanske jag skulle?...ehmm..
Fast det är ju bara torsdag och då ringer väl grannarna på någon saneringsfirma.

shit

Men..ja..jag kanske gör´t ändå.

/A

Smuckers sa...

Jag fick iaf känna smaken. Att rensa surstromming med plastbestick, Sundbyberg Big Band på scen och en treåring som tycker att surströmming och Sundbyberg big band är det tråkigaste i världen är inte lätt. Det fanns inte utrymme för hela fiskar, men jag fick iaf smaka. Hoppas på bättre utdelning nästa år.

Erik Ahrnbom sa...

Jag ska ge fisken en chans till. Jag lovar. Svärfar kommer från Ö-vik, han skulle bli så glad.
Men det är ett berg högt och brant att bestiga.

Smuckers sa...

Precis som alla berg värda att bestiga alltså. Det är en "acquired taste" precis som allt annat man nu tycker är gott. Första gången man drack öl blev man ju vansinnigt besviken och rädd att man var den sorten som var för fjollig för öl. Samma sak med whiskey, särskilt rökig whiskey. Äckligt först. Gott nu. Sushi kunde jag inte äta upp första gången. Nu kan jag längta lite ibland efter sushi.

Söderberg sa...

gott!!

Söderberg sa...

Jaha, jag tänkte skriva "gott!!" här men såg att jag redan gjort det