söndag, augusti 29, 2010

Jobbigt att ha rätt hela tiden

Jag var en av de så förhatliga pessimisterna och nej-sägarna. Jag trodde att Barcelona inte skulle vara ett bra ställe för Zlatan. Inte för att jag tycker Zlatan är dålig, jag tycker att han är en av världens bästa, men i Barcelonas spelsystem trodde jag inte att han skulle passa. Det var jag och Erik som var pessimisterna, vi fick rätt. Förbundet, eller AIK, borde höra av sig för våra klarsynta analyser.

Jag skulle vilja veta vad dom tänker på Canal+ nu. Tanken var att folk skulle betala för att se La Liga hos dom, undra hur intresset ser ut nu?

2 kommentarer:

Erik Ahrnbom sa...

Sant och riktigt. Jag förstår inte hur det resonerades, det var ju uppenbart.
Skönt att kunna säga så.
En gnällspiks seger.

Huskorset sa...

Ah, de ljuva tonerna av gnällspikryggdunk.