torsdag, mars 13, 2008

Grroming

Nog om outfits och över till grooming.

I morse tvättade jag håret med schampoo. Kroppen tvålade jag in med tvål. Ibland tar jag tvål till håret också. Det är ungefär samma sak som schampoo. Balsam är för kvinnor och kväkare. Badrummets kaffe latte. Hårvaxet var slut så jag tog på en mössa istället. Kanten på deodoranten (en svart Polo) skrapade litegrann i armhålan vilket fick mig att tänka på att det var längesedan jag åkte Finlandsfärja.

Sedan: Redo att möta världen.

4 kommentarer:

Huskorset sa...

Latte är gott, balsam är nödvändigt. Men så är jag också kvinna.

Huskorset sa...

"Grroming" - är det när man är lite, lite arg över att behöva fiffa till sig?

Ännelaij sa...

Du är bara för mycket..
Jisses..

Galning
:)

Smuckers sa...

En gång tog jag en latte på jobbet när mjölken var slut. Jag kände mig gayig hela dagen, not that it's anything wrong with it. Det gör jag aldrig om igen.

Grroming är när man stavar fel men struntar i det eftersom det också såg ganska bra ut.