lördag, september 06, 2008

Att göra vecka 37:

  • Uppdatera CV:n på alla sajter var den blivit inaktiv dvs alla. (kvar ifrån vecka 30, 2007)
  • Kolla vad det skulle kosta att byta fönster på bilen (kvar ifrån vecka 32, 2007)
  • Skrubba kakelfogarna i badrummet med Klorin några hundra gånger. (kvar ifrån vecka 39)
  • Bli blodgivare. (kvar ifrån vecka 11)
  • Tvätta och vaxa bilen (kvar ifrån vecka 16)
  • Tvätta bort vinterleran ifrån cykeln, olja in och höj styret. (kvar ifrån vecka 16)
  • Byt olja och kamrem på bilen. (kvar ifrån vecka 21)
  • Sätt trall och köp nya möbler till balkongen. (kvar ifrån vecka 27)
  • Tapetsera Frans rum (kvar ifrån vecka 27)
  • Tandläkarbesök.
  • Köp en dator.
  • Kolla igenom alla lampor innan bilbesiktningen.
  • Gör en back-up på hårddisken.
  • Avliva och släng alla rester ifrån trädgårdsexperimentet på balkongen.
  • Bränn den där blandat skivan till brorsan.
  • Boka resa till Kiruna
  • Klipp håret.
  • Plugga på om kameran så att jag kan fixa inställningarna.
Jag trodde att en semestervecka på hemmaplan skulle fixa hela listan, men icke, men icke. Nu jävlar blir det krafttag! Jag ska jobba dag som natt tills allt är fixat. Till alla jag känner: Ring inte innan jag är klar.

Inga kommentarer: