måndag, december 22, 2008

En kusttanker stampar genom drivisen på Kvarken

Jag vet inte vad som tog åt mig. Istället för att sitta ytterliggare en vecka och jämföra telefoner och abonnemang så beställde jag hipp som happ en ny mobiltelefon. Sedan åkte jag till Media Markt och pekade med hela handen på en laptop och köpte alla tillbehör säljaren föreslog.

På fotbollsfronten kan rapporteras att jag fick in en suddig stream på Sheffield Uniteds match i lördags. Jag blev inte ens upprörd när motståndarna kvitterade på över-övertid. Jag vet ju att det kommer hända så varför ens tro på att det kommer sluta på något annat sätt.

Popquiz, hot shot: Kommer jag lyckas installera routern och bygga ett hemmanätverk under 2009?

2 kommentarer:

Söderberg sa...

antagligen inte
sånt brukar gå åt helevete

Smuckers sa...

Det gick faktiskt! Det var ganska lätt när man väl började, men först trodde jag att jag var på fisens mosse och hade köpt fel router, men förvånande nog så funkade det ändå.