fredag, december 26, 2008

Tomtens välfyllda säck

Som vanligt hade jag varit snäll i år och fick julklappar av tomten.

Nu behöver jag inte komma för sent till revolutionen:


Skotsk whiskey -Been there, done that, bought the t-shirt. Från och med nu ser jag mig som pionjär inom amerikansk whisky.

Öppna kapsyler med stil och klass är kungligt. Nackdelen dock att hela familjen kommer vakna av Suspicious Minds så snart husbonn ska ta en öl. Jag ser ett nyktert 2009 i antågande.

Sambon önskade sig en ukulele, men fick två. Så går det när man springer runt på bygden med sin önskelista. Jag får ta mitt ansvar och börja spela jag också. Pax för den lite större ukulelen eftersom en stor man verkar ännu större bakom en väldigt liten gitarr.


Ps. Folk som hälsar godmorgon med "morgens!" blir de första vi avrättar när klockan ringt.

5 kommentarer:

Huskorset sa...

Roligt, rooooligt inlägg!

Anonym sa...

VÄLKOMMEN! Drar till Glasgow på torsdag, men är det ngt jag INTE ska ta med mig hem så är det Whiskey. Det gör jänkarna bättre. Makers Mark är outstanding. Ska nog ta en just nu, faktiskt. Och sedan - god natt!

Smuckers sa...

Iförrgår beställde jag Makers Mark grillsås. Ser precis ut som flaskan men mindre och nästan dyrare.

Nu behöver jag ett radhus så att jag kan börja grilla oftare.

Anonym sa...

Jag har ett radhus. Och är av åsikten att grillsäsongen börjar 2a januari (den 1e vilar jag, av tradition).

Smuckers sa...

Då behöver du bara en flaska Makers Mark grillsås ifrån t.ex. chilihouse.se

...eller har du redan gjort ditt liv komplett?