onsdag, januari 06, 2010

Att göra:

Det kan inte hjälpas. Jag måste falla in i gamla hjulspår och göra en lista på vad som måste göras. Om jag postar den här så är den alltid tillgänglig så att jag kan ”hugga tag” var jag än är när tid finnes.


- Boka en tid för oljebyte och bromsrörslagning.
- Ta tag i säkerhetsdörrsinköpet igen. Skicka förfrågningar i massor. Och be om tålamodet att svara telefonen när dom ringer tillbaka.
- Renoveringen. Det måste göras klart nu.
- Uppdatera CV:n så att jag har ett jobb när januari är över.
- Kolla upp nytt elavtal när det gamla går ut den 16:e. Typiskt att fastprisavtalet går ut i värsta vargavintern när elen är som dyrast.
- Installera Skype som utlovat många gånger.
- Kolla upp och ändra bilförsäkringen innan 1:a februari.
- Skicka Ahlgrens bilar till Kevin i Kanada.
- Lämna in datorn innan garantin går ut. A-tangenten funkar så dåligt och det är så frustrerande.

3 kommentarer:

Ännelaij sa...

Vem behöver A-tangenten egentligen?
Mvh
/Annelie
....just det...ja...

Smuckers sa...

Ja, egentligen. Man behöver inga tangenter när man spelar spel.

Söderberg sa...

exakt

kommer du att bocka av här allteftersom du avverkar grejerna på listan så att man kan följa utvecklingen liksom?