torsdag, september 20, 2007

Tid och all min energi

Jag känner mig verkligen som en åttioåring som försöker lära sig Windows på Facebook. Hundratals funktioner som man inte fattar något av. Man kan bli attackerad av vampyrer och bli pokad av gud vet vad. Dessvärre kommer jag nog aldrig hinna lära mig det heller. Jag har redan givit upp MSN, läsa andra bloggar regelbundet, skriva bra blogginlägg, Svenska fans, ladda ner mp3:or, se på TV, lyssna på radio så det ser mörkt ut för att min sida på Facebook.

Men jag tänkte använda Facebook till att leta lite gamla kompisar. Problemet är att Facebook aldrig hört talats om Benke, BS, Lunkan och Nalis.

1 kommentar:

Anonym sa...

numera har jag tre huvudaktiviteter på nätet: bloggar (min egen å läsa andras), facebook (hålla kontakten med andra och faen, tänk om man kunde komma ihåg gamla vänners efternamn) samt msn.

tv:n tittar jag aldrig på numera, men den står på i stort sett dygnet runt. som sällskap i bakgrunden ;)