måndag, januari 28, 2008

Att göra vecka 5:

  • Köpa snygga kläder. (kvar från vecka 42 / 2007)
  • Börja träna minst två gånger i veckan. (kvar ifrån vecka 52 / 2007)
  • Köp en sänggavel. (kvar ifrån vecka 25)
  • Uppdatera CV:n på alla sajter som påminner. (kvar ifrån vecka 30)
  • Laga / köp ny bilstereo (kvar ifrån vecka 32)
  • Kolla vad det skulle kosta att byta fönster på bilen (kvar ifrån vecka 32)
  • Tjata på Sambon att bestämma sig för nya hatthyllan (kvar ifrån vecka 36)
  • Skrubba kakelfogarna i badrummet med Klorin några hundra gånger. (kvar ifrån vecka 39)
  • Städa undan allt skräp ifrån skåp, garderober, källare. (kvar ifrån vecka 44)
  • Byt musik i mp3-spelaren. (kvar ifrån vecka 48)
  • Laga cykelljusen. Igen. (kvar ifrån vecka 2)
  • Installera videokameran. (kvar ifrån vecka 2)
  • Hämta/lämna nycklar till ny/gammal perkeringsplats på fredag.
  • Sätt möbeltassar på stolarna.

4 kommentarer:

Tilda sa...

Du har mkt "kvar"-göra..

Smuckers sa...

Verkligen! Tänk om jag skulle hinna göra det som jag skulle gjort förra året i år.

Anonym sa...

Den där listan är ingen bra terapi, Higgins. Till och med jag drabbas av lätt depression när jag läser den, fastän jag inte behöver arbeta av något..inga direkt roliga saker att göra :)
/Quint

Smuckers sa...

Det är ingen höjdare. Fan, jag måste köpa kläder snart. De sista paren jeans hänger på en skör tråd. Då har jag inga byxor att ta på mig för att gå och köpa byxor.