fredag, januari 25, 2008

Whatever happens please don't forget me

Jag har besökt Erik Ahrnboms blogg hundra gånger bara för att se detta klipp och för att göra det lättare för mig själv så postar jag det här nu:



..the pleasure, the privilege is mine. Det är så vackert att det tåras i ögon. Jag får skylla på att evolutionen tillfört ett lass hormoner för att klara föräldraledigheten. Varför skulle man annars få en tår i ögat bara för att någon fått ett pris på Idrottsgalan, Morrissey sjunger vackert eller någon fick det fint i något renoveringsprogram. För att inte tala om dagislämning eller när man ser kids slåss på skolgården.

Jag känner förresten för att göra någor wild'n'crazy med håret innan allt är tappat. Jag funderar tuppkam. Trummisen verkar ganska stylish. Om jag visar videon för en frisör så kanske det kan hända.

Inga kommentarer: