lördag, januari 12, 2008

If I was a sculptor, but then again, no

Hej, hej bakfylleångesten! Vad roligt att du anländer så punktligt. Och ombyte har du med dig så att du kan stanna i några dagar. Trevligt! Jag ser att du tagit med alla kvitton ifrån baren som kvällslektyr. Du är verkligen alldeles för omtänksam. Jaha, taxikvittot för resan jag lika gärna skulle kunna ha gjort med tunnelbanan har du också med dig och utskrifter av alla sms och telefonsamtal. Är du säker på att jag inte ska blåsa upp luftmadressen?

Fixade du till och med minneslappen ifrån Bankomaten trots att jag sa att jag inte ville minnas detta och tryckte nej? Du fixar verkligen allt. Jag lägger fram några lakan och handdukar så du klarar dig några dagar.

2 kommentarer:

Ännelaij sa...

tihihi

Det var ett riktigt kul inlägg!

Du vet..skadeglädjen...
ähum..

Hoppas du mår bättre nu

Kanske lite pizza kan smaka?
Med en 3-4 starköl på det?

Smuckers sa...

...men vi hade iaf skoj.