fredag, juli 25, 2008

Bräckt vatten

Bara en skälvande timme till semesteerrrrrrrr!!! Jag ska ge Svensson-livet en chans till i en stuga på Gotland. Funkar det inte blir det luftmadrass hos Buffy i Halmstad nästa år igen. Jag har kollat på bilder ifrån Gotland som är tagna för bara en vecka sedan och Gotland verkar fortfarande leva kvar i medeltiden, så bredband och blogga blir det nog inte tal om.

Vad har jag för förväntningar? Jo, jag tror att om vi har en stuga var det regnar in så kommer det ösregna hela veckan. Om vi får en stuga som blir olidligt varm och kvalmig så kommer det bli värmerekord. Dessutom har jag en lustig känsla att bilen kommer gå sönder och jag kommer vara tvungen att åka tillbaka med färja för att hämta den ifrån verkstaden om några veckor.

Förkylning kommer ju som vanligt ingå. That goes without saying. Har redan börjat känna mig lite sjuk här under eftermiddagen.

Inga kommentarer: