lördag, oktober 25, 2008

Happiness in intelligent people is the rarest thing I know

Oj, oj. Där åker familjen till mormor och morfar för att hälsa på över helgen, vilket betyder att jag blir 24-timmars gräsänkling. Vad ska jag hitta på?

- Byta slang och däck på cykeln, skrubba kakelfogar, städa bakom tvättmaskinen.
- Sätta mig på O'learys äta både lunch och middag och kolla på alla matcher däremellan.
- Leva drömmen. Spela Manager, dricka öl och lyssna på musik i högtalare.
- Hyra en Elviskostym och spela munspel utanför Åhléns.

4 kommentarer:

Erik Ahrnbom sa...

Så här skulle jag gjort: Börja med tvättmaskinen (men inget mer) för att ligga på plus när familjen kommer hem. Sen lever du drömmen.

Smuckers sa...

Panik! Jag tänkte blanda en grogg dagen till ära. Men, helvete, ginflaskan är omöjlig att öppna.

Snart slänger jag ner den från balkongen och dricker med sugrör ifrån gatan.

Erik Ahrnbom sa...

Polygrip?

Smuckers sa...

Brödkniv.