måndag, december 07, 2009

The KKK took my baby away

Det börjar lugna ner sig. Aldrin sköter ruljansen och jag kan ägna mig åt bokningar av bilservice, lyssna på gamla Sommar-program eller allmän kontemplering. Det jag är satt till denna jord för att göra. Kan man göra en sak riktigt bra har man sitt på det torra. Jag kan göra tre saker.

Jag måste komma ihåg att varna honom för att Santa Lucia inte är Ku Klux Klan. Ingen orsak att gömma sig under bordet eller slänga brandsläckare i självförsvar.

3 kommentarer:

Ännelaij sa...

Ifall han 'took your baby' som du inte får tillbaka(?) så tycker jag att du inte ska varna honom för Lucian.
Han kanske blir så skraj att han rymmer till Lettland eller nå´t.

Eller så överraskar han alla och går med i tåget som pepparkaksgubbe.
Vem vet

Ännelaij sa...

aaaah..jag tror jag missuppfattade allt!
Ser nu rubriken..eh..

Smuckers sa...

En klassisk låttitel ifrån The Ramones. När man pratar om klanen måste man ha den rubriken.