onsdag, juni 06, 2007

Du kan alltid lita på pojkarna över 35, räck dom gärna handen så följer dom dig hem

Nu fyller man moppe....eller egentligen två moppar.....och en cykel med stödhjul. Allt firades som brukligt på Theodoras framemot eftermiddagen. Jag trodde som vanligt att det skulle bli en öl i sällskap med gamla polarna Herr Ettan, Herr Guld och Åsa. Men oj vad jag tog fel! Oj, oj vad jag tog fel! Oj, oj, oj vad jag tog fel. Det kom ju mycket folk och det var jätteskoj. Lite kompisar och några öl, bättre blir det ju inte. Lägg till en skum videofilmare som frågade efter vägen till stranden så är eftermiddagen komplett.

Mingelbilder:
Alex skålar in det nya året:

Micke, Ulrika och Markus minglar på fashionabla Theodoras:
Quint och Collina gillar Honky tonks, men inte rowdy women:
En tjock kille skymde sikten för många av gästerna
Adam sa att han funderade på att göra sunkhak till sitt liv:
Anna-Karin och Edwin tittade in:
Även valda delar av ensemblen ifrån Det sjunde inseglet och Mankan dök upp:
Man vet aldrig vad man kan få i födelsedagspresent. Ibland kan det bli en Vodka Martini
Nu när man uppnått vuxenålder får jag dock lägga indiemusiken på hyllan och låta Rankarna stå för skönsången.

Inga kommentarer: