onsdag, februari 20, 2008

Den som sover syndar inte

Inget ont som inte för något gott med sig. Jag har till exempelt lärt mig att se på TV samtidigt som jag sover, eller jag måste fortfarande ha ögonen stängda men jag hänger med i handlingen och förstår allt som sägs. Jag kan dessutom höra vad folk säger och ge korrekta svar på frågor fast jag sov medan frågan ställdes. Mycket praktiskt. Det enda som avslöjar för mig själv att jag nog sover är en lite snarkig andning. Efter bara någon minuts microsömn är man pigg som efter en hel natt, vilket iofs för mig ofta är en halv natts sömn.

2 kommentarer:

Erik Ahrnbom sa...

Ser man på. Du kan sova och vara vaken på samma gång. Hatten av. Själv har jag genomlidit en jävla varginfluensa (gnälldags, håll i bordskanten) som tvingade ner mig på knä. Muskelvärken gjorde att jag inte kunde sova mer än en timme åt gången, det slutade med att jag låg och gnydde framför TV3 klockan två på måndagsnatten. Är på bättringsvägen, men har nu (och här skiter jag i diskretionen) grym testikelvärk.
Tur att du håller i gång bloggen.
Tack för ordet.
/Herr Litania

Smuckers sa...

Respect! Testikelvärk. Kungen av all värk.

Om jag bara skulle lära mig att sova med ögonen öppna så skulle min lycka vara gjord.

Ja, vad kan man göra. Jag har inga andra val än att hålla igång bloggen. När startar du igen?