lördag, februari 02, 2008

Sveriges minsta kommun

Jag känner mig full av tillförsikt inför dagen. För första gången på mannaminne ska jag faktiskt utanför kommungränserna. Jag cyklar tvärsöver kommunen på några minuter varje dag, men idag ska jag korsa gränsen. Sedan ska det ses på engelsk ligafotboll på Canal+. Där är man mer svältfödd som en tioåring utan video på 80-talet. Bara det var på video var det bra även om det var en dokumentär om Humboldtströmmen. Sedan kan det bli några öl på ett sunkhak. Låter bra om man bara orkar gå och sätta sig på tunnelbanan.

Förövrigt kan rapporteras om allmäntillståndet: Ont i magen, illamående ibland, ont var jag tror att njuren sitter, ont i höger smalben och öm i en tånagel. Den symtombeskrivningen lämnar vi över till läkarhögskolan.

Inga kommentarer: