söndag, november 09, 2008

Hemliga förälskelser III

Det har länge plågat mig att jag skrev det pretentiösa rubrikerna "Hemliga förälskelser 1" och "Hemliga förälskelser II" och sedan inte följt upp med fler delar i denna serie på nästan ett år. Numrerar man inläggen krävs det uppföljningar i rimlig tid, men nu har vi törstat länge nog. Låt mig presentera Hemliga förälskelser del 3: Annie Lennox.

Kanske inte urtypen för en tonårsförälskelse men en bra röst och kort blonderat hår kan räcka långt ibland. Som alla vet är det bara snygga tjejer som har kort hår (eller så gör kort hår tjejer snygga). Aldrig var det väl bättre än på Wembley 1992 när även sminkningen blev perfekt.

2 kommentarer:

Mr Hyde sa...

Brrr...

Jag läser ingen ironi mellan raderna men jag utgår ifrån att jag har fel. Annie Lennox och David Bowie är ju utseendemässigt, androgyna enäggstvillingar.

/Mr H

Smuckers sa...

Nä, Annie Lennox snygg. David Bowie ful.