torsdag, september 24, 2009

Det här kallar jag möbel

7 kommentarer:

Godiva sa...

Holy Smoke! Det kallar jag fåtölj!

Ännelaij sa...

eeh..ehrmm.
Jag hoppas din sambo säger ifrån...eller till..
Den var ju...tja..jomen om ni har ett hobbyrum så, så eventuellt.

Ärligt talat tycker jag din sambo har bättre smak än vad du har..
Det var ärligt...inte illa ment så du behöver inte gråta för det.

/A

Smuckers sa...

App, app, app Ännelaij. Jag är en av de bästa i Sverige när det kommer till smak och inredning. Right up there med Ernst Kirschsteiger och Simon & Tomas. Jag skulle kunna ta deras jobb när som helst. Skillnaden mellan oss är att dom är en aning fjolligare och jobbar med onödiga saker som tyger, kuddar och belysning. Sådant är ju bara i vägen.

Jag var på Bauhaus nyss. Jag såg att dom hade takbjälkar i plast som man kan sätta upp i taket för att ge intrycket av rejäla takbjälkar. Där har dom verkligen allt. Tänk dig ett rum som har en tapet som liknar en fin skog, takbjälkar och den här pjäsen i mitten. Där kan jag sitta i cowboyfåtölj dagarna i ända och titta på skogen "in the comfort of my own living room". Sambon kan ju komma inkörandes med öl på sin nya serveringsvagn.

Söderberg sa...

tänk att vi nästan sågs en gång

Ännelaij sa...

takbjälkar i plast?!?!?
Meh..det låter ju...snyggt...verkligen...snyggt...jajamensan..verkligen god smak.

Mohahahahaha, ska sambon också ha på sig en sådan där kort kort 50-tals serveringsdress med en sådan där söt mössa och stay ups på sig också?
Isf, grattis till dig.

Smuckers sa...

Ännelaij, det är därför jag gör allt det här.

Serveringsvagnen hade varit komplett med en sådan där askkopp var man trycker på spaken så snurrar plattan så aksan åker ner, ett par gigantiska glasögon och en öppnad flaska Eau de Vie. Då hade den varit autentisk.

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra