lördag, september 26, 2009

I'll walk out a wiser weaker man

Varför lever kvinnor längre än män? Jo, det är för att dom inte går in i ett rum och slipar väggar med frenesi, gusto och djupa klunkar. Inte säger dom heller "det är bara fjollor som Ernst Kirschsteiger och Martin Timell som använder munskydd när dom slipar, särskilt ögonskydd är superfjolligt, nere på Simon & Tomas nivå" när dom drar igång slipen. Som synes snabbspolades kroppens ålder ungefär 30 år medan klockan på väggen bara hade förflyttat sig en halvtimme. Jag är nu en svagare äldre människa med halv lungkapacitet, men jag har stoltheten!

Nämen, ärligt talat så skulle jag inte vara inne i rummet så jäkla länge. Det hade helt enkelt enkelt bara blivit så dammigt att jag inte hittade dörren ut. Men det är inget en öl inte sköljer ner, sedan är det bara in och måla! Givetvis sniffar jag ordentligt på färgen för att säkerställa rätt mängd thinner. Vad är man annars för man.

2 kommentarer:

Ännelaij sa...

Jisses, jag tror jag ringer arbetsmiljöverket.
Hmmm..dammlunga, förstörda ögon, lösningsmedelsförgiftning och alkoholskadad.

HMMMMMMMMM!

heltokigt

Smuckers sa...

Neeej, hel roooligt!