tisdag, maj 13, 2008

Ghod

Henke Larsson, Henke Larsson, Heenke Larssooon! EM-febern skruvades upp ifrån noll rakt upp till sexan. Jag får dra fram den här gamla kommentaren ifrån Henkes dagbok igen.

Det får mig nästan att glömma att engelska ligan avslutades i söndags och så även Aftonbladets coachtävling XL-coachen. Det har varit en episk batalj som pågått genom höstlöv, julfirande och högsommarvärme. Efter sju månaders lyckades jag äntligen outsmarta den gamla Ola och vinna med 2969 - 2961. Osäkert in i det sista. Sedan dess har livet känts tomt. Vad ska man nu göra på fredagkvällarna istället för att ha ångest över veckans laguttagning. Ända fram till Henke tackade ja då vill säga.

Ola vi orkar inte ta ett nytt foto, vi tar det ifrån förra årets prisutdelning, ingen märker någon skillnad.


Till alla som förlorade ska jag som vanligt låta dom här söta tjejerna framföra min hälsning:

Inga kommentarer: