måndag, oktober 23, 2006

Att göra vecka 43:

  • Byta olja (kvar från vecka 40)
  • Tvätta kläder (kvar från vecka 42)
  • Ta reda på vad alla pensionsbrev som väller in betyder
  • Städa
  • Fixa ny hemsida till Smuckers (kvar från vecka 40)
  • Diska
  • Invändig städning av bil (kvar från vecka 40)
  • Köpa snygga kläder. (kvar från vecka 42)
  • Gå på Anna Ternheims konsert på Rival
  • Söka Högskolekurser. Skulle göras innan 14:e oktober. Fan, vad jag hatar mig själv! Hela året har jag tänkt på datumet och sagt att jag måste fixa iväg min ansökan innan det, men även det misslyckas jag med och frågan är om man förtjänar att gå på Högskola om man inte ens lyckas fixa sin ansökan. Hoppas det finns någon skitkurs på distans var jag fortfarande kan få komma in. Pucko!
  • Stryka kläder
  • Fixa hit nya sängar ifrån Mio
  • Föra bort gamla sängar (vad man nu ska göra med dom).
  • Bokslutsvecka börjar. Jobba över.
  • Köp premieobligationer
  • Förnya Lotto
  • Uppdatera CV och skicka in den på granskning

Däremot bytade jag till vinterdäck igår. Trots att det inte ens fanns med på listan för förra veckan! Snacka om flexibilitet! Dubbdäck är riktigt hala på blöt asfalt märkte jag när jag bromsade idag. Riktigt hala. Jag krockade inte eller något, men halt var det.

Nä, här har jag ju inte tid att sitta!

Inga kommentarer: