tisdag, oktober 24, 2006

Huey Lewis and The News

Dagens huvudnyhet;

Allmäntillståndet för Smuckers är dåligt idag. Ont i skallen, ont i nacken, ont i en axel, känner mig sjuk och hängig. Kanske borde jag ta in på ett hotell för att inte smitta Frans. Dessutom blev jag bjuden på lunch av min arbetsgivare idag. Jag tog kycklingen, säkert har jag salmonella också för köttet såg lite väl ljust ut i mitten och jag kände mig lite konstig efteråt. Även om köttet såg konstigt ut så åt jag givetvis upp det. Det var ju gratis. Dessutom är det lättare att äta upp än att klaga. På väg hem fick jag en allergiattack och ögonen började klia. Influensa, salmonella och allergi samtidigt alltså, vilket ändå måste beskrivas som lindrigt med min tur.

Om nu över till vädret;

Regnet, eller kukregnet som jag kallar det, kommer fortsätta ösa ner inom överskådlig framtid. Ingen ljusning där heller.

Dagens sport;

Dagens badminton blev inställd iom lunchen med min personalansvariga vilket var tur för dom andra så dom också fick en chans att vinna.

Det var allt för nyheterna idag.

I'm Chevy Chase, and your not!

Inga kommentarer: