lördag, juni 14, 2008

Måndagsexemplarens man

Fan, vad det blir lite gjort under EM. Nu hade iaf tiden kommit till att öppna DVD-lådan som kom på födelsedagen. Nu tar vi steget in i 2000-taler på allvar. Du kan lägga dig ner och dö av cynism, kommenterare Simon. Om Simon ännu inte dött kan jag säga att den ska användas till att spela in Alla älskar Raymond som jag alltid missar på söndagarna. Så, nu lider han inte längre.

Men jag vet inte vad jag trodde när jag trodde att jag fått något som skulle fungera. Såklart, är skiten död som en sill. Det blir att packa ihop, skicka tillbaka och börja om igen. Inte undra på att att-göra listan aldrig krymper när man får göra allt två gånger.

Dagens diskussionsämne: Hemelektronik. Present eller bestraffning?

2 kommentarer:

Erik Ahrnbom sa...

Och iPod man vill laga blir plötsligt ett projekt lika omöjligt som att skaffa visum till Nordkorea. När man väl lyckas är det plötsligt miljöfarligt så det förslår: apple KÖR hem en ny med fet jävla skåpbil.
Min snabbe styvson (18) är uppvuxen med tekniken. Inte ens han och hans kompisar lyckas reda ordning i vår platta teve - ska det va så? Ja, tydligen. Är det bra så? Nej.
Jag ska börja lyssna på Torsson och ta fram min gamla Facit.

Smuckers sa...

Det var värst. Jag trodde att det bara var jag som fick datorn dom glömt installera USB-drivrutinerna på och DVD:n som inte går att slå på osv.

Instruktionerna är busenkla, men det är liten tröst när dom inte fungerar.

Men det känns bra att det är fler (klart inte för dig då).