måndag, juni 23, 2008

Svenssonprojektet dag 34: Dra kontakten

Åhh, nej. Vad går jag med mina växter medan jag är borta? Checkar man in bomullsplantor eller går dom som handbagage?

De små gröna prickarna är förresten så nära jordgubbar till midsommar jag kom...

Även om projektet bara pågått i en månad så börjar domen kännas klar. Trädgård är inget för mig. Trevligt när någonannan fixar det, men ett alldeles för stort tidsslöseri och för tråkigt för mig. Nästan allt annat verkar faktiskt roligare.

2 kommentarer:

Ännelaij sa...

VA?
Inget för dig?
Vilken.."kommerintepåordet"..du är.

Grejen är den att sätta igång med projekten tidigt, prata vänligt m. fröna, spela hårdrock för dem..inte valmusik.

Kan vara något du har gjort fel..vad vet jag..

Take care

/Trädgårdsmästarenwannabe

Smuckers sa...

En halvtimme om året är vad jag kan lägga på trädgårdsarbete, sedan måste jag laga kameror och dvd-spelare.