måndag, juni 09, 2008

Svenssonprojektet dag 20: Plötsligt så händer det

Jag hade helt givit upp hoppet för jordgubbarna. Vattnade knappt dom längre, men hipp som happ sticker det upp små gröna knappnålar nu. Bomullen växer så det knakar.

Tyvärr, inga bilder tack vare den hackiga kameran. Vilket för in tankarna på hurdan kamera jag ska köpa. Utan kamera går det inte. Å ena sidan vill jag ha en kamera var man kan ställa in blixten på blixten och bländaren. Optiken är så klart viktigast. Det tyder på en stor kamera. Å andra sidan vill jag ha en liten kamera som kan tas med överallt, vilket tyder på en liten kamera. Någonstans däremellan lär vi hamna.

Strawberry fields forever.

2 kommentarer:

Ännelaij sa...

Jamen guuuuuu va härligt!

Du är rena rama Ernst Kirschteneeger (ellervad hannuheter)

Eller var det Rolf, Ernst..?..

KUL när du till midsommar bjuder in till fest.

Lyllos dig!

Take care

Smuckers sa...

Jag tror knappast att dom kommer ge frukt till midsommar. Det är ju alldeles strax. Men i augusti, september får vi se.