onsdag, november 04, 2009

Å här sitter jag och funderar på hur jag mår

På plussidan: Det känns skönt att vara vaccinerad. Jag skrattar svininfluensan i ansiktet. Nu kan jag slicka på dörrhandtag och ledstänger om jag så vill.

På minussidan: Någon jeppe har börjat slänga in en SvD genom dörrinkastet fyra på morgonen. Med en treåring som mer än gärna vaknar fyra på morgonen vill man inte ha några som helst störningsmoment just då. Jeppe är förresten inte vad jag kallar jeppen i den arla morgonstunden, men fyra timmars sömn är det ingen som dött av. Lite ont i armen gör det ju också om man råkar komma åt.

2 kommentarer:

Lönnis sa...

hittar inte din mail så här kommer dagens snyggaste Aung San Suu tipps

http://obeygiant.com/store/product.php?productid=132&cat=1&page=1

//Mooner

Smuckers sa...

Incredible snygg! Lobbyveksamheten för en sådan på väggen har börjat.