måndag, november 09, 2009

Jaded

Med nästan ingen förfäran alls har jag kunnat konstatera att jag missat en hel del senaste veckorna. Winnerbäck, Hello Saferide, Peter Barlach, Joan Baez, The Dead Weather, Phoenix, Nick Cave, Massive Attack och det hårdaste slaget av alla Nouvelle Vague. Med ett sådant utbud, hur ska man orka att ens hänga med? Det händer ju något hela tiden.

Men här stoppar bollen rulla! Biljetter till Louis CK på Chinateatern nästa söndag är bokade.

Ps. Frihet ger för många val, bort med den!

5 kommentarer:

Erik Ahrnbom sa...

Copy paste från facebook: Perfekt! Du kan vi ju hälsa på varandra. Vi ska hem till barnvakten sen, så det hinns inte med någon pilsner, men ett bistert handslag kan man ju alltid få till!

Smuckers sa...

Jag sätter en vallmo i knapphålet. Det kommer troligen bli ett pop-in, pop-out besök för mig också. Det är ju trots allt söndagkväll och hamsterhjulen står klara för att springas på måndag.

Erik Ahrnbom sa...

Coolt. Jag skickar ett mess vid ankomst.

Björn Hansson sa...

Men du har väl inte missat Makthaverskan, La Roux, Florence & the Machine, Noah & the Whale, Local Natives, The Strange Boy och Neon Indian?

Puh... Det är jobbigt att vara ett indie-kid i medelåldern...

Smuckers sa...

Erik: Noll sju noll-två två sex två två nio fyra. Jag tror att du fick korn på min sambos nummer tidigare. Det var registrerat på mig en gång men Eniro håller kvar i det förgångna.

Björn: Allt, allt, allt! Till och med Matti Alkberg BD.