måndag, november 02, 2009

Här sitter jag och lär mig uppskatta fika



6 kommentarer:

Erik Ahrnbom sa...

Det var ingen dum toscasamling du har där! Trevligt med ljusen också. Hoppas kaffet ska smaka.

Smuckers sa...

Jag gör ett allvarligt försök. Som av en slump råkade vi få en toscakaka för en gammal cykel just idag.

Ännelaij sa...

Fika är överskattat tycker jag.
Fast..det är ju socialt att fika.
Nice med ljus dock.

Nåja, nu ska jag inte vara "sån", tosca är ju..gott.

Smuckers sa...

Ja, det är ju just det att det är så tråkigt som är problemet. Men nu ska jag lära mig att uppskatta fika så att jag blir en bra männsika. Som Tage Danielsson.

Huskorset sa...

Jag uppskattar det allvar med vilket du åtar dig uppgiften. Det är inte lätt att kasta sig ut i det okända.
Tosca - bra.
Mycket trevligt med ljusen.
Det där med tråknaden kan ge med sig, annars får man fuska med roligt sällskap eller en travtidning. Om man inte gillar trav kan man ta en annan tidning.

Huskorset sa...

Trevligt också med den gamla Lagerström-rubriken "Här sitter jag och..."
Den serien minns jag gärna tillsammans med en rykande kopp nybryggt.